2008-02-20

Dnes v sedm na fakultě

Tak nevím... po tom těžkém rozhodování, jestli si zapsat Aktuální politologické problémy, které začínají v 7 ráno, nebo ještě aktuálnější Lidská práva, která začínají v 8:50, jsem zjistila, že se mi nezapsalo ani jedno, neboť limit studentů na seminář je 25. Ach jo, tak jsem zase tak dlouho koumala, až jsem vykoumala tohle!
Přesto jsem dnes ráno odvážně vstala v 6:00, vzala kalendář s českými silnicemi a dálnicemi pro Peťu a vyrazila. Nesnáším ten pocit, kdy už při nástupu do šaliny víte, že dojedete pozdě (ono to z té Bystrce nějkou dobu trvá). A tak jsem dojela pozdě - o osm minut - někdo možná řekne, že o nic nejde, ale ti kteří vědí, o co jde:), už tuší jaký komentář jsem si vyslechla.
"No slečnooo..."Tak děcka, co jste četli zajímavého" "Slečno, nedělejte ze mě blbce" "Ve třídě zůstal viset kožený kabát" "Slečna seděla, dělala vééé" - no už to znáte. Seděl tam prý už před sedmou a vyčkával. Potom nás sice nechal nadhodit téma, ale povídal si o něm sám, což je při dvouhodinovém semináři dosti ubíjející. Postěžoval si na úroveň absolventů gymnázií, na nesmyslnou prezidentskou volbu, na Špidlu, Zlatušku, Melčáka,... A jenom Petra stihla vložil svůj dvacetivteřinový blok.
A tak. Už je to úspěšně za námi. Počítačový systém mi teď oznámil, že mě zapíše (některý z adeptů na Aktuální politologické problémy to asi vzdal - kdoví proč). A tak jsem šťastná. A Jana se právě chystá na svůj referát. A tak asi nebudu moc přemýšlet o tom, jak mu zabránit v tom, aby mluvil dvě hodiny sám, ale spíše se zaměřím na to, jak přežít těch šest týdnů v nějakém odzvučněném krunýři.
Berte to jaké malé info o tom, že se vůbec nic nezměnilo. A že příští týden ve čtvrtek byste měli příjít bez zbatečných iluzí a včas:)

1 komentář:

El řekl(a)...

V rámci sebezáchovných opatření navrhuju tento plán:
a) jedna z nás dojde v tričku těsně pod prsa
b) druhá si ke snídani na lavici rozloží kachnu a zelí v mističce
c) třetí upustí postupně všechny psací potřeby na zem
d) čtvrtá se vzdálí s omluvou, že nechala při včerejší přednášce v aule kabát, ideálně kožený
e) pátá si bude potichu, ale vytrvale zpívat

Garantuju, že žádné další hodiny s tímto profesorem již nebudou.
Rozdělte si role, vezmu si zbylou.