2008-03-28

Zkoušky

Člověk si ani nestihne odpočinout po jednom zkouškovém období a už je tu další. Ze zkoušky z české literatury už mi hrabe - dneska se mi zdál sen, že tam sedím v jeho pracovně a on mě vyzve, abych si šla vybrat otázku. Mám zavřít oči a zabodnout prst někam na papír s otázkama. Tak zavřu oči, zabodávám prst a.... Charakter slovinsko-chorvatské literatury. :))))) No pomoc. Tuším, že v tom snu jsem v obličeji měla něco mezi zelenou a černou barvou. A pak se člověk diví, že se probouzí totálně vyčerpaný. Tak se teď kouknu, co mi mamka napsala o Kočárovém kočím (třikrát díky jejímu rychločtenářskému talentu) a půjdu se učit. Neboť!

3 komentáře:

El řekl(a)...

Neboj se, Blaničko, dopadne to dobře :o) Mně se taky před zkouškou o tom zdálo asi třikrát... a samé obludné scénáře... a nejhorší bylo, že jsem dycky ve snu viděla úplně dokonale všechny stránky v sešitě a mohla jsem z nich číst všechna jména a díla, ale pak jsem se probudila a nevěděla jsem ani půlku, takže jsem se pomalu bála, že u něho v kabinetě budu muset usnout, aby ze mě dostal nějaké informace :D

Anonymní řekl(a)...

Klídek dámy... o nic nejde. Jenom o jedno vás prosím, mohly byste mi tuhle větu zopakovat v úterý večer - ve středu jdu totiž na To! Neboť.
Kuřátečko

Blanička řekl(a)...

No právě Neboť Neboť:))) Ale klidně zopakuji, Peťo.