2010-01-28

Háčko...vání

Ti, co už mě dobře znají a vědí, s jakým nadšením se vrhám do každé nové výrobní činnosti, asi neuvěří, že se mi při aktivním zápolení s tou jednou podařilo taky něco vytvořit:)Přiznám se, že se jim ani nedivím. Když jsem se naposledy vrhnula do pletení a usilovně pletla a pletla, vyšla z toho vesta o velikosti XXXL. Sama se divím, že mi to při výrobě nepřišlo nápadné, ale zkrátka jsem byla tak zapálená do toho, aby jehlice cinkaly v pravidelném rytmu a klubíčko se nezamotávalo do neřešitelného hlavolamu (což se mi mimochodem stalo nejednou), že mi velikost přišla druhořadá. Paní průvodkyně, která mě v mém zápalu podporovala, se mi po mém odhalení svěřila, že tušila, jak se velikost vymyká z rukou, ale nechtěla to říct, aby mě neodradila. O to víc odrazená jsem se ale cítila, když jsem tu sloní vestu musela rozplétat (dvě barvy, pruhy po pěti centimetrech,...)Pláč, pot a permanentní starost mamky, jestli je všechno v pořádku.
Rozpletená klubka ležela léta zapomenutá pod stolem, až se jednou objevila nová možnost - háček.Přesně si vzpomínám, jak mi zasvítili oči a srdce se rozbušilo při představě těch desítek výrobků. Je jeden, je to takové přehlednější, je to ideál pro mě. Mé počáteční nadšení (kdy jsem se snažila během týdne pochopit celou techniku a ideálně uháčkovat svetr s hlubokým výstřihem)nebylo zadupáno četnými neúspěchy a přišla první vlaštovka: rodina korejských učitelů, kteří nadšeně sledovali, jak zpracovávám modrou přízi pro ně neznámým způsobem. Když jsem jim na obrázku ukázala, co to bude, významně se na mě podívali a zažila jsem stav duše opouštějící vlnu. Nezůstalo u té jediné čepičky (k mému velkému nadšení) a tak hurá na to:



5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Lajčítko,
je fajn čas od času zajít na tvůj blog ;-) Človek se dozví i věci o kterých neměl nejmenší tušení - a to bych asi měla mít.. Teda moc ráda bych byla učastníkem jak radostných, tak i těch bolavých chvilek v tvém životě.. Protože tak jak jsi tu Ty pro mě, jsem i JÁ pro Tebe. P.s. a zbyla Ti ještě nějaká vlna??? Myslím použitelná nerozmočená slzičkami ;-))) Mám čupr nápad - uděláme si ty parádní Kofolový panenky - já po ní totiž už dlouho tajně toužím ;-))) Pusík A. (Sajči)

Blanička řekl(a)...

Sajči, myslis ty potvory - woodoo??? Nu, tak proč ne:) Nějaká vlna jistě zůstala. Většinu rozmáčí spíš pot než slzy.
Děkuji za milou zprávičku:))))
Žijme radostně, společně... ve vlně:)
Pusu Lajka

Anonymní řekl(a)...

Ano, ano přesně tyto potvory jsem měla na mysli :) ale bez pocení prosííím ;) zdravím! p.s. U mě dobrý - radostně, jednotně - občas i ve dvou... ve vlákně (hlavně v bavlně) :)

Anonymní řekl(a)...

A Blaničko, nezapomeň, že jsem si u Tebe zamluvila tašku:-))) Jana

Blanička řekl(a)...

Vím o tom, Janí:))))